top of page
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram

Što je Email Marketing?

  • Writer: Marko Ristovski
    Marko Ristovski
  • 2. sij 2024.
  • 1 min čitanja

Što je Email marketing? Tekst o email marketingu napisan od strane Digitalis Marketing blog.


Email marketing je marketinška strategija koja uključuje slanje poruka putem elektroničke pošte (email) kako bi se komuniciralo s potencijalnim klijentima, klijentima ili drugim relevantnim ciljanim grupama.


Ova vrsta marketinga koristi se kako bi se održao kontakt s postojećim klijentima, izgradio odnos s njima, informirao ih o novim proizvodima ili uslugama, te potakao angažman ili konverzije.


Ključni elementi email marketinga uključuju:


Newsletter


Primjer newslettera u email marketingu
Primjer newslettera

Slanje redovitih informativnih ili promotivnih poruka putem newslettera kako biste održali zainteresiranost publike.


Promotivni mailovi


Email marketing - primjer promo dizajna u newsletteru
Primjer promo dizajna u newsletteru

Slanje posebnih ponuda, popusta ili promocija kako biste potaknuli kupovinu ili druge ciljane radnje.


Automatizacija 


Shema automatizacije u email marketingu
Shema email automatizacije

Korištenje automatizacije za slanje personaliziranih poruka temeljenih na ponašanju korisnika, poput:


  • Dobrodošlice,

  • Podsjetnika o napuštenim košaricama ili

  • Rođendanskim čestitkama.


Segmentacija 


Prikaz segmentacije u email marketing programu Mailchimp
Prikaz segmentacije u malchimpu

Razdvajanje publike u različite segmente kako biste mogli slati ciljane poruke prema:


  • Interesima,

  • Ponašanju

  • Drugim demografskim faktorima.


Analitika 


Prikaz analitike u email marketing programu Mailchimp
Prikaz analitike u Mailchimpu

Praćenje performansi kampanja putem analitike, uključujući:


  • Stope otvaranja,

  • Stope klikanja

  • i druge metrike kako biste mjerili uspjeh i prilagodili svoju strategiju.


Zaključno


Email marketing je popularan zbog:


  • Pristupačnosti,

  • Visoke povratne investicije (ROI)

  • Sposobnosti direktnog komuniciranja s ciljnom publikom.


Međutim, važno je pažljivo upravljati ovom vrstom marketinga kako biste izbjegli nepoželjno spamanje i održali visok stupanj relevantnosti i korisnosti za primatelje poruka.

 
 
 

Komentari


bottom of page